Live voetbal | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl 0 live live wedstrijden · Gisteren. Vandaag. Morgen. WK 2022. Er zijn momenteel FC Dordrecht. 20:00. SC Cambuur · FC Eindhoven. 20:00. Fortuna Sittard · RKVV ...
8uDoor de redactiePro ShotsLOTING CHAMPIONS LEAGUEEINDHOVENAREN NAAR DORTMUNDAchtste finales Champions League: PSV loot Borussia DortmundHet is voor het eerst in acht jaar dat PSV de knock-out-fase van de Champions League heeft bereikt. 16uDoor de redactieANPFeyenoord treft opnieuw AS Roma in Europa LeagueDe duels worden gespeeld op 15 en 22 februari. De winnaar voegt zich bij de laatste zestien van de Europa League. 15uDoor de redactieAjax neemt het in tussenronde Conference League op tegen FK Bodø/GlimtAjax hoopt zich via de tussenronde te plaatsen voor de achtste finales van het derde Europese toernooi. 14uDoor de redactieTRANSFERUPDATES WINTER 23/'24Transferupdates: 'FC Metz hoopt Mikautadze deze winter terug te halen'In dit transferblog worden de laatste transferupdates uit binnen- en buitenland uitgelicht. 6uDoor de redactieLAATSTE SPEELRONDE VOOR WINTERSTOPWAT GEBEURDE ER IN SPEELRONDE 16? Bellen met Kees Kwakman: "Het is niet eens zo gek om het over een ongeslagen kampioenschap te hebben"Iedere week blikt een van de ESPN-analisten terug op het Eredivisieweekend.
FC Groningen: Officiële website FC Groningen Officiële website van FC Groningen. Hier vind je meer informatie over onze club! ✓ Nieuws ✓ Tickets bestellen ✓ Officiële FC Groningen Webshop en meer.
1d6:16 Samenvatting Ajax - PEC Zwolle1dESPN6:02Stroef Ajax speelt gelijk tegen PEC na veelbesproken tegengoalAjax heeft onder leiding van Michael Valkanis thuis in de Johan Cruijff Arena met 2-2 gelijkgespeeld tegen PEC Zwolle. 1dWaarom het doelpunt van Lennart Thy tegen Ajax geldig isNa afloop van de wedstrijd Ajax - PEC Zwolle was de gelijkmaker van Thy onderwerp van gesprek. 1dDoor de redactie Brobbey: "Na de 2-0 zakten we weg"Ajax-speler Brian Brobbey na afloop van het Eredivisie-duel tussen Ajax en PEC Zwolle. 1d3:18 Berghuis: "We moeten ontwikkelen in vele aspecten van ons spel"Ajax-speler Steven Berghuis na afloop van het Eredivisie-duel tussen Ajax en PEC Zwolle.
SC CAMBUUR-Jong AZ Op TV Kijken. Waar? (2023) SC Cambuur Op TV Vandaag Live Stream | SC Cambuur Live Kijken. op tv van SC Cambuur kijken kan heel erg makkelijk op het internet. Je zal verrast zijn...
Willem II: Home FC Emmen, 19, 32, +4. 6, SC Cambuur, 19, 31, +9. 7, NAC Breda, 19, 31, +8. 8, FC Dordrecht, 19, 30, +11. 9, FC Groningen, 19, 29, +11. 10, FC Eindhoven, 19, 29 ...
„Wij hadden de bal aan de zijkant maar verloren ‘m, waarna ik in een sprintduel kwam met Ould-Chikh. Hij was net iets sneller, maar desondanks was de hoek moeilijk. Ik ben ervan overtuigd dat als Jan [Hoekstra, red. ] was blijven staan, dat die bal er niet in had gekund. ” ‘Misschien had ik hem een duwtje moeten geven’ De middenvelder, die dit seizoen een van de drijvende krachten is in het elftal van trainer Fred Grim, was overigens zelf ook lichtelijk schuldbewust. „Misschien had ik Ould-Chikh een klein duwtje moeten geven om hem iets uit balans te brengen. Ik ken die jongen een beetje en hij kapt veel.
Officiële website NAC Breda - NAC.nl FC Emmen fc emmen logo. –. nac breda logo matches NAC Breda. Eerste Divisie nac breda logo matches. –. sc cambuur logo png transparent SC Cambuur. Eerste ...
Maar Jari Vlak vond dat veel te makkelijk gesteld, zo liet hij na afloop in de catacomben van stadion De Oude Meerdijk weten. „Ik vind dat we veel beter speelden dan Roda JC, maar de bal viel er net niet in”, zei de aanvoerder van FC Emmen. „Dan kunnen we wel zeggen dat we van concurrenten verliezen, maar ook tegen ADO Den Haag waren we tachtig minuten lang beter.
SC Cambuur blameert zich tegen FC Dordrecht 9 okt 2023 — LEEUWARDEN - SC Cambuur verloor afgelopen vrijdag kansloos van FC Dordrecht. Aan de Krommedijk werd het maar liefst 5-2 voor de thuisploeg.
Ik wilde daarom in ieder geval geen tackle inzetten. Maar een zetje geven met mijn linkerhand had wel gekund... ” Het was allemaal achteraf, de derde nederlaag op rij was een al feit. In plaats van een met Roda JC gedeelde tweede plaats te pakken, kelderde FC Emmen op ranglijst naar de vijfde plaats. Met nog één wedstrijd te gaan, zaterdag uit bij FC Dordrecht, lijkt de eerste seizoenshelft door de afgelopen weken een zure nasmaak te krijgen. Zonder al die ‘onnodige’ verliespunten stonden de Drenten bovenaan. „Zo’n negatieve reeks neerzetten wil je natuurlijk nooit”, vervolgde Vlak.
FC Dordrecht - SC Cambuur » Tussenstand & Live stream Livestream FC Dordrecht SC Cambuur vandaag bekijken. Je kunt de wedstrijd volledig gratis bekijken via een live stream, zonder last te hebben van advertenties.
Het is pas erg als je slechter bent dan zij allemaal en dan ook verliest. We moeten ons eraan vasthouden dat we beter waren. Die goals gaan vanzelf wel vallen. ” Vlak bestempelde de nederlaag tegen Roda JC als ‘onnodig’, net als bijvoorbeeld die van eerder dit seizoen tegen ADO Den Haag en vorige week tegen FC Eindhoven. Ook dat waren duels waarin FC Emmen de betere was, maar na afloop toch met lege handen stond. „We hebben er werkelijk alles aan gedaan, soms moet je ook een beetje geluk hebben. Tegelijkertijd mag die bal van hen er niet in. ” De Volendammer doelde daarmee op het doelpunt van Roda JC-uitblinker Walid Ould-Chikh in de blessuretijd vlak voor rust.
16uDoor Rogier HeimgartnerESPNIn cijfers: Brobbey in voetsporen Van der Vaart, balbezit 'overrated', Sahraoui verkwanselkoningEen terugblik aan de hand van de cijfers uit speelronde zestien. 15uDoor de redactieDIT WAS HET WEEKENDOVER AZ - PSVAnalisten vol lof in Dit Was Het Weekend: "AZ was niet opgewassen tegen dit PSV"Maar Kenneth Perez is kritisch over Johan Bakayoko. 1dDoor de redactieANP Middenveld PSV heerst tegen AZ: "Dantas en Clasie waren aan het zwemmen""17u1:40 El Ahmadi: "PEC had wel degelijk voordeel van handsbal"Ook bespreken de analisten van Dit Was Het Weekend de ongelofelijke misser van Berghuis. 1d2:56 Perez wijt nederlaag niet aan arbitrage: "Tien man bij Sparta mag geen probleem zijn"De analist is vol ongeloof over de wedstrijd van zijn oude club in Rotterdam.
ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Nieuwe aflevering in palingsoap: Veerman volgt Smit opNaast Veerman krijgen ook Rob Bootsman (technische zaken en secretaris) en Simon Hansen (penningmeester) een rol in het bestuur. 10uDoor de redactieANP FotoMossou over nieuw bestuur Volendam: "Ik mag toch aannemen dat het een tijdelijke oplossing is"Jaap Veerman volgt Jan Smit op als voorzitter van FC Volendam. 8u1:21VOOR HET EERST TEGENOVER ELKAARFC DORDRECHT VS SC CAMBUURBosschaart koestert band met De Jong: "Met Henk is altijd een feest"Bosschaart staat met FC Dordrecht dinsdagavond in de TOTO KNVB Beker tegenover het SC Cambuur van zijn oude leermeester Henk de Jong.
Sparta Utrecht kijken 26/11/2023 6 uur geleden 26 nov 2023 — SC Cambuur (ESPN 1, schakelkanaal)20:30 uur: 1. Luister Via een live stream Sparta – FC Utrecht kijken – Sport in NederlandKijk om 20.