top of page

mehar hijab Group

Public·211 members

Quick Boys De Graafschap kijken 19 december 2023 Live HD

TOTO KNVB beker 2e ronde mannen ; Quick Boys. 18:45. De Graafschap ; FC Eindhoven. 20:00. Fortuna Sittard ; DEM. 20:00. Excelsior M ; FC Dordrecht. 20:00. SC ...

Kutclub-sjaals en duizenden euro's aan vuurwerk Ook trainer Thomas Duivenvoorden staat te kijken van het enorme bedrag dat de supporters in de sfeeractie hebben gestoken. 'En dan komen ze dat straks bij mij ... 'Wij vinden wel dat De Graafschap een betere tegenstander is dan NAC Breda. We hebben de ploeg goed geanalyseerd en dit is gewoon een tegenstander waarvoor we onze borst nat kunnen maken. Natuurlijk waren we goed tegen NAC, maar het was geen 'walk-over'. We hebben in lange fases ons spel kunnen spelen, maar we hebben ook wat kansen moeten toestaan. ' De Graafschap is echter geen ploeg die erop los scoort, sterker nog: van de bovenste vijftien KKD-clubs, scoorden de Doetinchemmers er het minst (26). Makkelijk zal het in ieder geval niet worden, ziet ook Duivenvoorden in. 'Verschrikkelijk kut, om het zo maar even te zeggen. We hebben dit seizoen aangetoond, onder andere tegen NAC Breda, dat we ontzettend goed voetbal kunnen spelen. We zijn echt een sterke ploeg en tegen De Graafschap moeten we echt top zijn, net zoals tegen NAC. Toen leverden we een topprestatie en we zijn er klaar voor om dat morgen weer te doen. Dat zie je wel aan die ludieke sjaals, wat maar aangeeft dat het hier leeft. We zullen het filmpje ook nog een keer in de kleedkamer rond laten gaan, dan laten we wel zien wat voor club dit is. ' De kutclub-sjaal van Quick Boys © Omroep WestOp de vraag hoe 'kut' Quick Boys het De Graafschap kan maken, heeft Van der Helm een passend antwoord. ' Een topprestatie zal het voor Quick Boys zeker moeten worden. De Graafschap staat momenteel op de vierde plaats van de Keuken Kampioen Divisie geposteerd en boekte vrijdagavond een ruime 0-4 overwinning op FC Den Bosch. NAC Breda stond op het moment van treffen 'slechts' op de tiende positie. Toch was De Graafschap de laatste weken wat wisselvallig, aangezien in de laatste drie wedstrijden een keer werd gewonnen, een keer werd verloren en een keer gelijk werd gespeeld. Voor Duivenvoorden is dat geen reden om aan de kwaliteiten van De Graafschap te twijfelen. De Graafschap - Quick Boys Op dinsdagavond 19 december om 18.45 uur spelen we bij Quick Boys in Katwijk aan Zee de tweede ronde van de KNVB Beker. Er zijn in totaal 500 kaarten ... 'Bij De Graafschap zie je dezelfde principes als bij NAC Breda. We worden getest op een niveau, intensiteit, snelheid en kwaliteit die we in de competitie niet hebben, zo eerlijk moeten we zijn. Dat vraagt van ons wat meer en we zullen op onze tenen moeten lopen. Als het allemaal onze kant op komt, dan kan je stunten. Maar tegen een tegenstander van dit kaliber, is dat echt geen vanzelfsprekendheid. ' Quick Boys-trainer Thomas Duivenvoorden © Orange PicturesNa de vorige bekerronde, waarin zes van de tien amateurclubs die het opnamen tegen profclubs wisten te winnen, was er op social media genoeg te doen over het woord bekerstunt. 'Dat blijf ik zeggen', vertelt Duivenvoorden, 'maar ik geloof dat ik daarin inmiddels één van de weinigen ben. 'Hoe ze het bedenken doen ze het', lacht de aanvoerder. 'Maar de creatieve breinen van de club hebben weken geleden al om tafel gezeten om te kijken hoe ze het gaan doen. Wat het precies wordt, geen idee. Maar dat het een spektakel wordt, dat is honderd procent zeker. ' Ook trainer Thomas Duivenvoorden staat te kijken van het enorme bedrag dat de supporters in de sfeeractie hebben gestoken. 'En dan komen ze dat straks bij mij ophalen, als het niet goed gaat', zegt de trainer met een knipoog. De Graafschap zal Quick Boys geen moment onderschatten 1 dag geleden — De Graafschap is gewaarschuwd voor Quick Boys, dinsdagavond om 18.45 uur de tegenstander in de tweede ronde van de KNVB-beker. Na afloop van de met 1-0 gewonnen bekerwedstrijd tegen NAC Breda zei hij dat óók de supporters deze bekerronde een tandje bij moeten zetten, als grap welteverstaan. 'Ik had namelijk de indruk dat het niet overtroffen kon worden. Mijn gevoel voor humor slaat kennelijk niet overal aan', lacht Duivenvoorden. Naast de sfeeractie heeft de supportersvereniging zich ook bezig gehouden met twee soorten wedstrijdsjaals. Kutclub-sjaals en duizenden euro's aan vuurwerk: Quick Boys klaar voor nieuw bekeravontuurVandaag, 10:00 • 5 minuten leestijd Quick Boys-trainer Thomas Duijvenvoorden over de wedstrijd tegen De Graafschap KATWIJK - Dat Sportpark Nieuw Zuid toeleeft naar de bekerwedstrijd tegen De Graafschap, is een understatement. De speciale wedstrijdsjaals zijn ondertussen bijna uitverkocht en de supportersvereniging is al weken bezig met het voorbereiden van een sfeeractie, groter dan die voorafgaand aan het bekerduel met NAC Breda. 'De supporters verbazen je elke keer weer. ' De verbazing die doelman Paul van der Helm uitspreekt, is terecht. Het bedrag dat de supporters van Quick Boys in de sfeeractie hebben gestoken, is naar verluidt bijna 15. 000 euro. Een 'normale' versie, met daarop de term 'Cupfighters', en een ludieke sjaal die inspeelt op een eerdere uitspraak van De Graafschap-aanvoerder Jeffry Fortes. Hij vertelde voorafgaand aan de loting graag een 'kut amateurploeg' te willen loten. Dat Fortes zijn uitspraak anders bedoelde dan dat 'ie overkwam, daar hebben de supporters van Quick Boys maling aan. Op de sjaals, waarvan zo'n 250 exemplaren zijn gemaakt, staan de woorden 'Mijn Kut Club'. Ze gingen zaterdagmiddag als warme broodjes over de toonbank. De opmerkelijke uitspraak van Fortes is ook binnen de selectie van Quick Boys niet onopgemerkt gebleven. 'Ik kan niet ontkennen dat het filmpje direct na de loting in onze groepsapp rond is gegaan', bekent Van der Helm. 'En niet alleen bij ons, maar rond de hele club. De Graafschap | Official Profile | Doetinchem ⚽ Quick Boys - De Graafschap Sportpark Nieuw Zuid, Katwijk aan Zee : Link om de wedstrijd te bekijken https://tinyurl.com/44u6sw8v. match-sports ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page